Powered by Blogger.

Wednesday, April 20, 2011

Pendapatan Bulanan RM12,000 Dengan Blogging


pix_gal0
Percaya atau tidak itu memang satu realiti. Satu realiti yang dianggap tidak masuk akal oleh sesetengan pihak yang tidak mengetahui mengenai dunia blogging. Gambar diatas diambil daripada keratan akhbar berita mingguan. Siapa yang tidak kenal dengan blogger yang mesra dengan panggilan Red Mummy. Beliau telah membuktikan segalanya. Dengan blogging beliau berjaya memperoleh pendapatan ribuan ringgit sebulan.


IMG_0002

Apa? RM1 juta setahun? Itulah yang berjaya dilakukan oleh Red Mummy. Semakin hari semakin ramai blogger yang lahir bagaikan cendawan yang tumbuh selepas hujan selepas mengetahui berita ini. Blogger untung RM1 juta? Siapa yang tidak mahu duit? Jarang sekali kita mendengar orang yang tidak mahukan duit kerana duit sangat penting dalam kehidupan seharian.


Tapi ingat! Duit bukan segala-galanya tapi segala-galanya memerlukan duit. Zaman sekarang ni jarang benda yang percuma. Bahkan nak masuk tandas pun memerlukan duit. Duit boleh dicari dan boleh menjadi banyak melimpah ruah jika kita pandai mencari dan mengetahui rahsia mandapat duit yang banyak. Jika kita mempunyai duit yang banyak tidak semestinya menjamin kehidupan yang sempurna kerana kehidupan yang sempurna adalah bertaqwa kepada Allah.

Jika Anda menyukai Artikel di blog ini, Silakan klik disini melanggan via email, Anda akan mendapat kiriman artikel setiap ada artikel yang terbit di Blog perantaucyber
Tambah Yuk
Widget by IB | Template Design

Artikel Terkait:

Widget by:IB | Template Design

3 comments:

Budak Botak said...

cerita lama dh nie, tapi Bdk Botak tgk sekali lagi rasa cepat nk kumpul sejuta jgk, he3...

Entry terbaru Coli Bercahaya Dalam Gelap? Ha3... (",)

Kaki Wayang said...

Aku pon nak simpan sejotaaaaaaaaaaaaaa jugak laaaa

AciD+ said...

Biiler la aku boleh sampai tahap macam tu..1m tuu..

Post a Comment

 

BUAT PENGUNJUNG

Buat Pengunjung Semua, sebarang cadangan,komentar, atau artikel yang hendak di kongsi. Bolehlaa menghantarnya melalui email : perantaucyber@gmail.com
Terima Kasih

LAYAN DULU

Pengikut

© 2009 Designed by perantaucyber |Template Design